Cienie do powiek TRIO Eyeshadow firmy Bell – praktyczna paleta kolorystyczna 06

cienie2 9c8935551b4080c56b6c977e54821fb2

 

 

 

 

 

 

 

oko1Dzisiaj zapraszam na recenzję cieni do powiek TRIO Eyeshadow firmy Bell. Zrezygnowałam ostatnio z kresek na rzecz cieni, aby letni i wakacyjny makijaż nie był taki ciężki i szukałam praktycznej palety kolorów. Wybrałam odcień 06 z serii TRIO Eyeshadow firmy Bell za około 8 złotych.

To idealnie dobrana kolorystycznie paleta, jeśli szukamy praktycznych kolorów na co dzień. Najciemniejszy brązowy podkreśla kontur oka, złoty ładnie pokrywa całą powiekę, a kremowy idealnie sprawdzi się w kącikach, aby otworzyć oko.

Cienie łatwo się aplikują, mają kremową konsystencję, nie rozsypują się i dobrze trzymają. Są trwałe, a kolor długo pozostaje intensywny. Podejrzewam, że pozostałe wersje kolorystyczne również są bardzo fajne w użyciu. To mój pierwszy kontakt z kosmetykami Bell do oczu i jestem bardzo zadowolona i zachęcona do wypróbowania innych 🙂 Polecam bardzo ten produkt, naprawdę wysoka jakość w rozsądnej cenie 🙂

 

 

Drugie zdjęcie pochodzi ze strony http://www.bell.com.pl

 

2 uwagi do wpisu “Cienie do powiek TRIO Eyeshadow firmy Bell – praktyczna paleta kolorystyczna 06

Dodaj komentarz