Szminka Lasting Finish Matte by Kate Moss Rimmel

rimmel1

Bardzo długo szukałam szminki, która  spełniła by moje oczekiwania, ponieważ nie lubię kolorów błyszczących i perłowych. Nie znoszę wręcz błyszczyków, denerwuje mnie ich lepka konsystencja, nie lubię też, kiedy moje usta się błyszczą.

Szminka Lasting Finish Matte by Kate Moss firmy Rimmel jest w stu procentach matowa i to mnie urzekło. Ja akurat kupiłam ją podczas promocji -50% na kosmetyki do makijażu ust w Rossmanie za 10 złotych, ale myślę, że pełna cena 20 złotych także nie jest zatrważająca.

 

 

 

rimmel2

Występuje ona w pięciu odcieniach na poniższym zdjęciu są to kolejno 103,104,105,101,102.

capture-20140525-170527

 

 

Kolor, który zobaczymy po użyciu testera na dłoni nie jest do końca odzwierciedleniem koloru, który potem przybiorą usta. Na dłoni wydaje się delikatniejszy, mniej wyrazisty, ale odcień jest raczej zachowany. Mój odcień to odcień numer 104.

 

 

ustacalosc

Poniżej zamieszczam zdjęcie, jak wygląda ona w rzeczywistości, usta nieumalowane i umalowane dla porównania, ponieważ każdy ma nieco inny odcień ust i najbardziej miarodajna będzie różnica koloru, a nie sam efekt końcowy.

 

 

usta1-tile

 

Zdjęcia pochodzą z własnego archiwum oraz strony http://pl.rimmellondon.com/

Jedna uwaga do wpisu “Szminka Lasting Finish Matte by Kate Moss Rimmel

Dodaj komentarz